Duktiga Alvar.

 

Alvar är en stor kille. Under helgen fick han gå utan blöja på dagarna och inte en enda olycka skedde. Han har bara blöja när vi är ute en längre stund och på natten. Alvar fick ju nya boxershorts av mig som han ville ha på sig direkt och så sprang han omkring här hemma mäkta stolt över att inte ha någon blöja på sig hehe. Riktigt duktig på att säga till när det är dags även om han gärna springer på toa hela tiden ;-) Målet är att han ska vara blöjfri innan sommaren är slut. Vi får väl se hur det går :-)


Lämna ett avtryck
Postat av: DONKEN

HÄRLIGT! hur gammal är han? så himla duktigt av honom att gå på toa. har han potta, eller går han på er stora?

Jag provade på skoj, att sätta vincent på sin nya potta, förra veckan när han skullle bada. gick väl sådär, snoppen hamnade ovanför och han ville inte sitta kvar heller. hehe... men men. övning ger färdighet. ska inte börja avvänja honom riktigt än, nästa sommar är mer lagom tror jag. han är ju bara ett. ;)

2010-06-22 @ 12:33:03
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN!

hehe, ja jag menar väl det. inte så skoj för dem när de inte vet vad man ska göra på pottan. höhö..

tror du att det ågr då, att bli blöjfri till hösten? det verkar ju gå himla fint nu iallafall, så själv tror jag nog att han lyckas.. :)

pöss

2010-06-22 @ 19:28:43
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Tessan

duktig han är, vi ska försöka få Loke blöjfri under sommaren oxå

2010-06-22 @ 20:19:06
URL: http://ericasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0