I hate spam.

 

Natten försvann fort och det var tungt att kliva upp i morse. Uscha. Kändes som jag hade sovit i ungefär fem minuter. Det var svårt att hålla upp ögonen och det var tur att barnen var på myshumör och la sig bredvid mig en stund så jag kunde ligga och dra mig lite ;-) Nu är jag i alla fall uppe och känner mig ganska seg i skallen. Hoppas på lite vila under dagen.

 

Vi har inga som helst planer idag utan får ta dagen som den kommer. Blir i alla fall att gå ut en sväng och leka lite skulle jag tro. Vad ska ni hitta på idag?

 

Sen vill jag bara vänligt men bestämt be er att inte lämna en jäkla massa spam kommentarer! Dessa kommer raderas direkt. Tack på förhand!


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Det där är ju bara jobbigt, har sett dig få flertalet sådana "hej, fin blogg, besök min" osv. Grymt irriterande!



SV: jadu, jag gör det för att jag vill och för att jag känner att jag måste. Mitt envisa jag. Men jag är också väldigt trött. Det skulle underlätta med lite hjälp, men gubben får ju ta barnen när jag gör barnmat osv.

2010-06-08 @ 10:39:26
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Jacqueline

Ååh, det lät skönt :) ute i en sjö eller i en bassäng? Har inte hunnit läsa igenom bloggen så mycket nu under helgen :(



Lät som du hade en mysig morgon med barnen iaf :)

Känner mig också lite seg, så ska försöka hinna med att vila jag också!



Hoppas du får en fin dag :)

2010-06-08 @ 11:52:05
URL: http://jacquelineengelberg.blogg.se/
Postat av: DONKEN

jävla reklam är inge kul o få. :(

men att måla på väggarna kan väl vara tjusigt, iaf om de ritade snyggt. hehe :P ska ni göra mer än att slappa idag då? pöss

2010-06-08 @ 12:15:09
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0