Städ- och tvättdag

Idag är vädret inte alls så bra som det har varit de senaste dagarna. Fast mig gör det inget då det står städ och tvätt på mitt (osynliga) schema. Om jag hittar orken som är försvunnen så ska jag även möblera om lite i Izabellas rum. Rensa bland hennes leksaker och plocka bort de som har gått sönder eller det hon inte leker med längre, men det är bara om orken infinner sig ;-) Ut och leka lite ska vi också, men det får bli efter lunch för nu ska jag allt ta och sätta fart med städningen, lika bra att hålla igång. Har man väl börjat så brukar det gå av bara farten sen ;-)

Vad ska ni göra idag?

Lämna ett avtryck
Postat av: Lovisa

Jag ska göra samma sak här! Nödvändigt när man varit bortrest!

2010-06-07 @ 09:21:14
Postat av: Vardagsprincessan

Blir samma här , om jag orkar. Är hemma med dottern idag. Hon har öroninflammation , men trodde att hon skulle kunna gå idag men hon var ledsen och illvägrade gå till dagis idag. Helt slut var hon med så var bara att vara hemma. Jag har migrän idag och mår sådär så får se om jag orkar städa men det behövs verkligen. Inget vidare väder här idag heller =(. Fina badbilder,..och söderköping är ju så härligt. Vi bodde ju i linköping förut och tog våra utflykter dit ibland :). Härligt!

2010-06-07 @ 11:02:23
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com
Postat av: Emma-Lou

Blir nästan detsamma hemma hos oss ;-) Har inte så mycket tvätt, men ska köra en maskin för att få undan lite. Sedan ska jag rensa ur vilka skor som ska vara här uppe och vilka som ska slängas eller ner till källaren. Rensa lite här och var... :-D



SV: yes, det blir en hel del grillat, köpte på mig 5 kilo kött i förra veckan, haha!

2010-06-07 @ 11:58:40
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: emma

lika tråkigt här!

har rensat i gaderoben som vanligt..hittat massor att skänka eller sälja! hur brukar du göra?

2010-06-07 @ 12:12:05
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: DONKEN

ugh, låter som en normal städdag det. hur är det att ha två barn? hur gamla är de?

himla tjusig blogg du har.. :)

min son sover, så jag passar på att sitta här nu en stund. pöss! annelie

2010-06-07 @ 12:59:08
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0