Trött på att ha ont.

 

Jag är så fruktansvärt trött. Trött på att ha ont, trött på att inte kunna sova, trött på att inte kunna leka med barnen, trött på att inte ens kunna städa här hemma. Jag vill inte ha ont mer. Varje gång jag ska lägga mig för att sova så hugger det till, det bränns och svider. Hur jag än försöker ligga så gör det ont. Sitta kan jag göra korta stunder. Bläää...

 

Förlåt för mina tråkiga inlägg. Det handlar mycket om operationen och allt runt omkring, men jag är inte ute efter något medlidande utan vill bara skriva av mig. Det är faktiskt detta som är en stor del av dagarna nu. Smärtan.

 

Jag är glad att jag har en sån fin sambo som sköter om det mesta nu. Han tar på mig skorna, han ger mig sprutan och smärtstillanden, han leker med barnen och han städar i hemmet, lagar mat och ser till att jag får den vila jag behöver . Han frågar flera gånger om dagen hur jag mår och om jag vill ha något speciellt. Vad skulle jag göra om jag inte hade honom vid min sida?


Lämna ett avtryck
Postat av: Sandra - Mamma till Novalie

Vad är det för spruta han ger dig ? kram

2010-06-22 @ 08:58:21
URL: http://www.kramsessan.bloggplatsen.se
Postat av: Anniepie

Oj, låter jobbigt! :/ Men är det en sjukdom eller har du varit med om någon olycka elle nått? Hoppas att du får en bra dag trots smärtan! :) Kram!

2010-06-22 @ 10:35:01
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Olivia

Ja, Nalle Puh är klok han!

2010-06-22 @ 10:35:18
URL: http://oliviahellroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0