Boktips - Krigshistorier från första och andra världskriget.

 

Läs om några av de mest hjältemodiga, katastrofala och avgörande händelserna under de två världskrigen. De uppskattade böckerna Sanna historier om första världskriget och Sanna historier om andra världskriget samlas här i nyutgiven pocket.

Jag har nu läst ut denna bok och måste ju säga att den var riktigt bra. Fördelen är dock om man är intresserad av de två världskrigen, annars är det nog ganska jobbigt att ta sig igenom boken. Den är lättläst och väldigt bra berättad, för mig som är intresserad av världskrigen blev boken fängslande och jag ville inte lägga ifrån mig den!

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Yes, mindre trevligt med ryggont, men jag får försöka tänka framåt ändå :-) Ska ni gå något på torsdag???+

2010-03-30 @ 18:47:15
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Anonym

haha jaa verkligen

2010-03-30 @ 18:59:36
Postat av: jossan

kom in på minnessidan..

hittade dehär..



Posted by Jesper on June 12, 2008.



Läser en grej du skrev i skolan.. du berättar om ditt liv.. du skriver bla "jag har två systrar, en bror (som är 8år)han heter Jesper..."



Det är JAG. DU skriver om MIG. Som om du kände mig. Men jag fick aldrig lära känna dig, jag var för ung. Jag minns ingenting. INGENTING.Jag ser på fotogtafiet på vår tv. Ett foto på dig. du ler. Jag frågar: " vad är det som är så roligt?". du svarar inte. Du bara ler. Som om du vet nånting jag inte förstår.



2010-03-30 @ 19:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0