En massa snö kvar.


Klickbara bilder

 

Vi gick till lekparken för att leka, men där ligger fortfarande en väldans massa snö kvar, så leka var inte så enkelt. Barnen tyckte det var roligt i alla fall så vi spenderade nån timme där innan vi knallade vidare. Gick en liten promenad runt området och sedan till affären innan vi begav oss hem igen. Väl hemma vankades det lunch och sen ville barnen ta det lugnt en stund. Izabella såg en film och Alvar ritade lite. Jag gjorde Alvar sällskap och ritade lite jag med :-) Nu börjar de dock komma igång igen och vi funderar på att gå ut en stund till innan det är dags att fixa middagen. Idag står det kyckling på menyn, ska bli smarrigt. Har även tänkt göra någon efterrätt, vet dock inte vad än, men det ger sig nog.


Lämna ett avtryck
Postat av: Anonym

de vet jag inte om de går. vi får se.. förresten, se august town

2010-03-20 @ 18:58:49
Postat av: Kaffehörnan

Attan att de är snö kvar, de borde komma en regn dag eller 2 sen sol. Då har de varit en snygg dag ute o lite pyssel.

Kram från mig

2010-03-20 @ 20:03:24
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0