Fredagens planer.

En tröttis vid middagsbordet.

 

Det blev ingen uppdatering igår kväll, men det beror på att vi la oss i soffan och slöglodde lite på tv. Karln pillade sådär skönt i mitt hår och vips så sov jag gott i hans famn ;-) Skönt att somna tidigt och idag känner jag mig inte alls sådär trött som jag gör de flesta morgonarna.

 

 

Pyjamas Izabella som gjorde oseriösa miner på varje bild jag tog igår :p

 

Idag börjar dagen med frukost när alla har vaknat. Sen ska vi åka och handla lite och efter att Jossan slutat jobbet ska vi följa med henne hem. Karlarna kommer förmodligen spela lite och vi "tanter" får roa oss med något annat skoj. Vet inte vad men det ger sig nog :-) Kanske hinner slinka in ett inlägg i mellan annars hörs vi ikväll när vi kommer hem!

 

Ha en underbar fredag gott folk!


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Tack :-) Jag tycker ju om att laga mat och har faktiskt inte köpt en enda barnmatsburk till J än! :-)



Du ser ut att ha en fullspäckad fredag framför dig :-) Får se om du uppdaterar mer senare, jag ska försöka ta mig till någon öppna förskola.

2010-03-05 @ 07:50:30
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: emma

vad rolig dag ni verkar ha framför er! perfekt!

nu snöar det här igen..usch

2010-03-05 @ 13:33:46
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Kaffehörnan

Oj en trött kille, går nästan i dvala

Hoppas de blir nåt kul för dig

kram

2010-03-05 @ 18:35:59
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0