Har fyndat lite :-)

Var nere på stan en sväng och fyndade lite pysselsaker inne på Tiimari. De hade halva priset på allt, perfekt ju! Så i helgen blir det en massa pyssel :-)

Fyndade även en bok på Akademibokhandeln för halva reapriset :-) Det var en av de böckerna jag ville ha, två fick jag beställa hem så nästa vecka kan jag gå och hämta ut dom där, resten av böckerna jag vill ha får jag ta lite vart eftersom.

 

Nu ska jag stoppa i mig något att äta och sen hämta barnen på dagis och vänta på att karln ska komma hem från Linköping. I eftermiddag blir det lite pyssel, tänkte göra pärlarmband och halsband med barnen, om de vill förstås och så blir det myspyskväll idag med tacos och film :-)

 

Vad ska ni hitta på ikväll?

 

 


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Nämen åååh, halva priset? Pysselmaterial som annars är så himla dyrt! Jag och Z håller på med lite pysslande just nu, men tar en paus medan färgen torkar. Bild kommer senare i bloggen. Ikväll blir det bara lugnt, vi ska vara hemma och mysa bara. Blir väl någon barnfilm till tidiga kvällen och när barnen sover för natten får det nog bli någon skräckis :-)



Hoppas denna kommentar kommer fram för jag har inte kunnat kommentera hos någon blogg på blogg.se på hela förmiddagen!

2010-03-19 @ 13:16:54
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

YEAH, nu gick det juuuuu! Försökte flera gånger förut, satt säkert i 10 minuter för att det segade utav bara /%(%&/&)(//%... Minst 5 olika bloggar har jag försökt i under förmiddagen att kommentera (bl.a din) och det gick bara inte!

2010-03-19 @ 13:18:03
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: emma

hahaha..ja vi har ibland lite extra lyx med senakp och bostongurka på barken! men bara om det är födelsedag!!!

vad mkt fint pyssel! jag fick hem mitt paket från creative idag..ska öppna det sen tänkte! vill gärna nu men då tar nathalie allt! klåfinger majan!

ja barnbidraget ska gå till barnen! men den människan shoppar ju direkt hon får pengar eller så ska hon ut o festa! men det är väl så singel livet är! shoppa o parta!

tacos är sååå gott! men vi ska ha kyckling idag=)

2010-03-19 @ 14:11:53
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Yes, äntligen gick det att kommentera. Skumt det där tidigare? :/ Jo, du hade ju ganska rätt på åldern, tror vi har diskuterat det tidigare :-) Har något minne av det iaf.



Vad synd att butiken ska stänga igen, men passa då på att köpa hem mer pyssel så att ni får massor av material till ett fyndigt pris. Häromkring kan man ju hitta ganska många olika butiker med pyssel och material, vilket är skoj. ÖB har faktiskt jättemycket sådant, haha :-) Och billigt dessutom!

2010-03-19 @ 15:56:48
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: S,S,S&S

Trevlig helg :)

2010-03-19 @ 17:40:35
URL: http://mittlivpajorden.blogg.se/
Postat av: Kaffehörnan

Hej svejs

Då ska de pysslas mycket i helgen härligt

Hoppas tacos smakade bra

kram

2010-03-19 @ 23:58:34
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Dr Feelgood

Vi åt lite gott och tittade på en mycket skum film.

A Serious Man,det är bröderna Coen som har gjort den.

2010-03-20 @ 05:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0