Ingen dag är den andra lik..

 

Usch, den här dagen har verkligen varit seg. Gått i riktig snigelfart. Även om vi var ute ett par timmar på förmiddagen och ett par timmar på eftermiddagen så har barnen varit helt crazy idag. De har sprungit här inne, fram och tillbaka, hoppat i soffan, klättrat på möblerna osv.. det har varit livat värre. Inte en enda lugn stund på hela dagen men ändå känns det som dagen stått stilla, visst är det konstigt? Själv är jag helt slut och väntar på att klockan ska bli 20 så jag kan natta barnen och få mig en liten lugn stund innan jag själv ska sova!


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Hej igen! Det är först nu till kvällen jag har tid att sätta mig vid blogg och Internet :-) Har haft fullt upp hela helgen som du märkte, planering inför gårdagens tjejmiddag hemma hos mig samt denna söndags sysslor då jag har hjälpt min kusin att skriva ett bra CV med meritlista och personligt brev samt att hela familjen åkte ut till Tumba, till min gamla klasskompis för att fixa med hennes dator. Men nu kan jag andas ut, PUH!



Jag har haft en kanonhelg med god mat och dricka i goda vänners lag. Maten blev kanongod och bra sällskap :-)



Ajdå, vilken pärs du har haft idag då med livliga kid :/ Vissa dagar är bättre medan andra är sämre (läs: kör slut på en). Jag är själv väldigt trött idag efter allt görande i helgen :-)

2010-03-28 @ 22:35:49
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0