Inte mycket gjort.

På väg till dagis.

 

Det har inte blivit så värst mycket bloggande idag, men det har sina orsaker. Har haft ont i huvudet och skulle vila mig en stund förut, men "råkade" somna ett par timmar. Inte så himlans bra kanske. Får väl se hur det går att sova i natt. Lär kanske inte somna så pass tidigt som jag har gjort den senaste tiden, men ja.. som sagt vi får se.

 

I morgon ska jag ner på stan och fixa ett par saker, tänkte även se om jag kunde hitta något kul pyssel som vi kan sysselsätta oss med i helgen, jag har några små funderingar men mer om det då ;-) Sen ska jag även förbi Akademibokhandeln och kolla efter ett par böcker som jag vill ha. Som sagt hade så ont i huvudet förut så orkade bara inte gå ner på stan då, men får hoppas jag orkar det i morgon en sväng medan barnen är på dagis. Det är så mycket smidigare att gå själv eftersom barnen tröttnar fort ;-)

 

Hoppas ni haft en bra dag!


Lämna ett avtryck
Postat av: emma

hoppas huvudvärken släpper under natten!!!

2010-03-18 @ 23:05:28
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Kaffehörnan

Så gulligt dom går

Jag själv har ej varit på bloggen i 2 dagar, varit modell i 2 dagar

Härligt med pyssel i helgen, hoppas du hittar nåt kul. kram från mig

2010-03-19 @ 00:05:06
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Anonym

tro mig , jag känner någ skillnad på magsjuka och grav. hah så många gånger som jag har haft magsjuka. kräktes en gång i tis.. var bara vätska som kom. dock hde jag bara ätit fil då. men iaf. men börjar må bättre nu iaf. igår orkade jag inte ens resa mig från soffan, och knappt gå på toaletten. tills ronny tvingade med mig ut. men de va extremt jobbigt de med.

2010-03-19 @ 07:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0