Kakelfunderingar...

Oh, vilka snyggon! ;-)

 

En underbar dag med solen som skiner utanför! Det har varit full rulle fram tills nu därför den sena uppdateringen. Lämnade barnen på förskolan och idag hade vi ingen vagn med oss alls och det funkade bra, tog bara lite längre tid att komma dit ;-) Hur som haver, efter att vi lämnat dom så blev det ner på stan och fixa en del ärenden och sen hemåt igen för att plugga lite och nu tar jag mig en välförtjänt paus. Ska ta och slänga i mig något att äta innan det är dags att hämta hem barnen igen.

 

Förresten vet ni var man kan köpa kakeldekorationer eller vad det nu heter, ni vet sånt man sätter på kakel för att det ska bli lite snyggare?! Haha. Nja, vi har planer på att fixa ordning köket eller alla rum egentligen, men vi tänkte börja med köket. Det ska målas om och fixas där. så tänkte även piffa till kaklet som finns också :-) Är ni med?! ;-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Anonym

jaaa de är tydligt de... men har johan svarat än eller? vi ska kastrera honom på måndag.

2010-03-10 @ 14:08:37
Postat av: sofie (Kusin)

Hej! Har inte vågat kommentera förut, men har följt din blogg ett tag. Tycker den är bra.

Det finns några olika kakeldekorer på Lagerhaus men de är ganska tråkiga.

2010-03-10 @ 17:01:52
Postat av: Emma-Lou

Hmm, ingen aning var man kan köpa sådant, men vet att jag har sett det någonstans. Lätt att det borde finnas på inredningsbutiker alternativt byggvaruhus!



SVAR: Njae, sov sådär inatt. J vaknade till och maken la honom bredvid mig, så jag "sov" på 40 cm bredd...

2010-03-10 @ 17:49:27
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: emma

vad fina ni är

2010-03-12 @ 04:06:55
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: princess charming

Hej. ang kakeldekorationer så finns det många supersnygga på nätet, sen finns det ju på coop och sådana ställen. Kolla på Tradera om du är med där,..där brukar folk sälja snygga ibland. kram

2010-03-12 @ 14:49:07
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0