Måndag.

Den gamla goda tiden..

 

God morgon sötnosar!


Här har det varit full rulle hela morgonen, men nu är det lugnt igen. Barnen är på dagis och karln är iväg på sitt. Jag ska plugga lite och försöka hinna med att plocka ordning lite och ta hand om disken efter frukosten innan det är dags att hämta sötnosarna från dagis igen. De slutar 12 idag så tror vi stannar ute en stund och leker då. I eftermiddag kommer min pappa förbi en stund efter att han slutat jobbet. Trevligt. Annars har vi inga stora planer för dagen. Vardagarna är ju ganska lika faktiskt. Härligt att solen skiner idag med och så får det gärna fortsätta hela våren och sommaren :-)


Lämna ett avtryck
Postat av: tessan

Tack =)

2010-03-15 @ 10:21:09
URL: http://ericasmamma.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

Haha, jag gillar reklam, efter att jag har lusläst den blir det underlägg till Z när han ska måla :-) Jag är sådan kupongmaffia jag, hahahahaha :-)



Skönt att bara ta det lugnt sådär, att lyssna på musik. Det blir nog en bra idé att vara ute med barnen ett par timmar, 12-14 kanske? Lagom till mellanmål och så får de röja av sig :-)

2010-03-15 @ 10:24:32
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0