Onödigt.

Gammal bild.

 

Känner mig som en levande död. Jag somnade ganska tidigt ändå om man jämför med hur sent jag annars lägger mig, men ändå är jag så otroligt trött idag. Riktigt seg. Det ger sig kanske under dagen. Jag har suttit och pluggat lite sen jag lämnade barnen på dagis idag. Det går ju inget vidare när man är så trött som jag är just nu, men ska ta och skriva klart det sista och sen vila mig en stund innan det är dags att hämta hem mina bustroll.

 

I morgon är barnen lediga från dagis, de ska nämligen börja flytta över alla saker från deras avdelningar till den nybyggda delen. Den är klar nu och ska bli spännande att se hur det ser ut där på måndag när barnen ska till dagis igen. Det var så att de byggde till två avdelningar till och Izabellas och Alvars avdelningar kommer att flyttas dit och så ska de renovera deras gamla lokaler. Sammanlagt finns det fyra avdelningar på dagis men när allt är klart ska det alltså finnas sex stycken pga den stora efterfrågan om platser. Vi är glada som hade tur att vi fick plats på just deras dagis för det är ett av de bästa i stan, enligt mig och många andra dårå ;-) Det ligger bra till och tar inte alls många minuter att gå dit. En lagom promenad för barnen.

 

Jag vet inte riktigt hur jag kom in på detta, men nu är det bäst att jag sätter fart med det sista pluggandet för idag och sen ska jag baaaara slappa. Nej, det ska jag inte alls, men tills barnen kommer hem ska jag bara slappa för sen blir det en väldans massa bus och lek såklart :-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Aah, jag vet, förstår inte heller riktigt hur jag orkar. Men igår kväll somnade jag omkring 00, vilket är ganska tidigt för att vara mig. Dock vaknade J och var kinkig så jag fick ta honom på natten. Men sedan var det lugnt. Sov till 7 ungefär och fick VÄCKA barnen, haha.



Nu försöker jag få J att somna,vet inte riktigt hur det går, men jag ska göra fruktpuré till honom...

2010-03-04 @ 10:24:47
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: tessan

vilket dagis går de på? vet inte om jag ahr frågat tidigare. kram

2010-03-04 @ 11:58:35
URL: http://ericasmamma.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

Vi får hoppas att du somnar tidigare ikväll, det hoppas jag att jag gör i alla fall. Är ganska trött här nu. Sov relativt bra inatt, men inte tillräckligt nog.

2010-03-04 @ 12:25:06
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Princess Charming

Hehehe,,,,ja egentligen är sådana där listor rätt meningslösa,..=). Kul att höra att er kärlek spirar så, och att ni hade en trevlig kväll =).

2010-03-04 @ 12:47:54
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Princess Charming

jasså du är med en sådan som brukar va uppe länge hehe =). Tycker man är extra trött nu med. Åh nya avd blir spännande, hoppas det blir bra nu. Här byggde de en ny skola men inte blev det bättre för det direkt. De hade köpt ett wii med dansspel till fritids, det va en kul grej tyckte ju barnen. Sonen har ett wii hemma och nu vill han ha det dansspelet..oh my =). ha en bra dag,kram

2010-03-04 @ 13:16:40
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0