Ryggsmärtor!

Min goskille!


Det var otroligt segt att gå upp i morse, inte pga att jag var trött, utan för att min rygg håller på att ta kol på mig. Jag klarar knappt av enkla rörelser och det värker mest hela tiden. Det hugger till så fort jag ska resa mig upp efter att ha suttit osv.. Jag ringde till vårdcentralen i hopp om att få hjälp då detta har hållt i sig i en vecka nu, men det enda jag fick som svar var att jag skulle försöka röra på mig och om det inte blir bättre inom några dagar så ska jag ringa igen! Men what the fuck?! Har ju redan gått med det i en vecka! Så trevlig sjukvård vi har idag..eller inte. Nu sitter jag här med en värk som inte är av denna värld och ska försöka röra på mig, yeah right.. Hör ni någon som skriker så är det bara jag som försöker ta mig upp ;-)

 

Ha en bra måndag hörrni!


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Men usch, har du fortfarande ont i ryggen?????? Det bästa när man har ont, är faktiskt att röra på sig. Sitter du stilla och vilar för mycket så går musklerna tillbaka och du får träna upp den proceduren igen = mer ont. Tro mig, jag vet :/



Hoppas verkligen att det går över snart. Jag vet inte om du har något badkar, men försök annars att bada/duscha väldigt varmt. Ligg med en varm vetekudde till natten/morgonen. Värme lindrar bra vid smärta.



Jag vet inte vad det är för typ av smärta du har, kan det vara en sträckning det handlar om eller är det muskler, skelett....?



Krya på dig!

2010-03-22 @ 10:14:56
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Kaffehörnan

Stackare dig

Ja dom e lustiga sjukvården idag, man måste va döende för att komma till.Sorgligt

Du får krya på dig lilla söta du

kram

2010-03-22 @ 12:07:15
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Sofie

Vårdcentralen är ett helvete.. man ska mer eller mindre vara doktor själv för att få komma dit och ta upp den dyrbara tiden man betalar för.. när man provat alla huskurer och annat en bra stund..

Fick ett tips av en som jobbar i den branchen, lägg över ansvaret på den som svarar.. typ hur skulle du göra osv. lycka till

2010-03-22 @ 13:28:26
URL: http://www.saji.se/sol
Postat av: Emma-Lou

Ja, det är verkligen skitjobbigt med ryggsmärtor. Jag hoppas verkligen att det ger sig snart.



Lagar ni mycket fisk hemma? Vi gör det i perioder, vissa veckor är vi duktigare på att tillaga fisk, men så kan det gå ett par veckor emellan.

2010-03-22 @ 16:16:12
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: emma

stackars dej som har ont! sjukvården är ju den värsta sortens vård! man fattar liksom inte vad de styr med! ibland är det lättare o få hjälp inom vården om man är död!

2010-03-22 @ 17:08:02
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Kaffehörnan

Hur mår du, har de blivit nåt bättre

kram

2010-03-22 @ 18:42:48
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: princess charming

hej. har du fortfarande ont i ryggen? då ska du verkligen kräva att få komma dit. vården idag är ett helvete rent ut sagt. Jag har haft ryggskott och inflammation i ryggen och det kan ta lång tid att blir av med och det är allt annat än roligt. Jag har fått ryggont nu men hoppas det går över. Lyfter ofta tungt på jobbet så man får ofta ont i ryggen. Annars må¨r jag inget vidare nu, är såå trött och har för mycket att grubbla på nu. Men på Fredag kommer mina föräldrar hit så då kanske det känns lite bättre får vi hoppas. Ha det gott. kram

2010-03-23 @ 23:14:24
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0