Utvilad!

 

Igår såg jag på fuskbyggarna och jag måste säga att det är hemskt! Helt otroligt hur man kan göra så mot andra människor, förstöra så mycket för dom! Jag blir förbannad och han som var ansvarig skyllde ifrån sig och var rent ut sagt en stor idiot! Jag har inte mycket för dessa människor och när det är så uppenbart att de fuskat och gjort sååå många fel vid ett bygge så borde de fan sitta inlåsta. Yes.. Vad är det man brukar säga? "Än är inte den sista idioten född" Tyvärr. Jag tycker programmet är bra och jag hoppas de som funderar på att bygga hus inte anlitar dessa puckon!

 

Nåja, över till något trevligare kanske. Somnade tidigt igår och fick 8 timmars ostörd sömn! Det satt fint vill jag lova! Klev upp vid sextiden i morse då barnen vaknade, visst var jag lite seg, men inte alls så trött och kände mig väldigt utvilad, så nu är jag pigg och glad :-) Har varit och lämnat barnen på dagis, karln ska till Linköping och jag ska sätta igång med dagens sysslor. Ska plugga en del, skriva klart ett par uppgifter som jag ska lämna in i morgon, sen ska jag plocka och fixa lite här hemma osv osv.. Kommer nog bli en bra dag även om man hellre haft lite roligare saker att göra ;-)

 

Vad har ni för planer idag?

 


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Åhååååååå vad avis jag är....själv är jag inte ett dugg utvilad utan snarare trött och stel i ryggen. Det blev detsamma denna natt. UGH!



Väntar på att min bror och hans familj ska komma över (om ett par timmar), har ätit frukost och gjort allt sånt. TRÖTTTTTTTTT! Senare blir det ut på promenad!

2010-03-11 @ 08:04:09
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Anonym

Du vet vad jag har för planer:)

2010-03-11 @ 11:08:31
Postat av: jossan

haha NEJ TACK!

2010-03-11 @ 13:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0