Vad blir det för middag?

Buskillen!

 

Mamma var här för en stund sen och hämtade Izabella. De ska åka till Jossan sen och jag hoppas de tar med lite tårta hem till oss sen hehe. Nädå ingen fara på taket. Vi har haft ett par vänner på besök och fikat lite, åt resterna av tårtan eller dom gjorde jag åt bara en kaka, orkade inte med tårta just då. Ska strax fixa middag men vet inte vad. La fram köttfärs för jag tänkte göra köttfärssås först, men nu är jag inte alls sugen på det haha. Så det kan bli. Är mega sugen på tacos faktiskt, var länge sen vi åt det så kanske ska göra det i stället? Får se om karln är lika sugen på det som jag ;-)

 

Vad ska ni äta till middag idag?


Lämna ett avtryck
Postat av: Princess Charming

Hej..har ni haft en bra dag? vilka fina pärlplattor. Har barnen gjort alla dom? duktiga de är =). Har också tagit upp köttfärs men vill verkligen inte ha det. Min mage klarar inte det så bra,..men bara gapa o svälja antar jag =(). Tacos är ju såå gott,..och bra att man kan välja vad man vill ha på tallriken =). Nu ska jag försöka lägga barnen. kramar till dig

2010-03-01 @ 19:04:34
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Kaffehörnan

Buskillen nummer 1

Då har de varit en bra dag, tacos äter man ej ofta

Pizza kan ni ta

kramar från mig

2010-03-01 @ 20:38:07
URL: http://www.metrobloggen.se/planket
Postat av: Anonym

nee, orkar inte ta massa bilder:D

2010-03-01 @ 21:44:04
Postat av: Ulrika

ja fast lite dålig bild :)

2010-03-01 @ 22:45:04
URL: http://minitjejens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0