Vad hände?!

 

I morse fick jag en mindre chock då jag vaknade. Jag vaknade av att Alvar använde mig som en väg till sin traktor.. mindre skönt och hade ju kunnat vakna på ett bättre sätt, men när jag kollade på klockan så var den sju, SJU!?! Och dessutom sov Izabella fortfarande! Vad hände?! De brukar ju vara vakna innan klockan sex om morgonarna, men idag gav de mammsen en sovmorgon till sju åtminstone! Jag ska vara glad så jag säger, tack kära barn som lät mig sova en timme extra ;-) Haha, tänk vad glad man kan bli över att få sova till sju, medan andra tycker det är vääääldigt tidigt och skulle ju knappast kalla det sovmorgon ;-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Men åh vad skönt med sovmorgon för din del! Här har jag sovit knackigt med många uppvaknaden som berodde på två barn i samma säng som oss föräldrar... :/



Jodå, det ska bli trevligt med tjejmiddag :-) Ska planera vad som ska inhandlas och så, men har knappt en lugn stund här hemma ;-) Sedan har inte alla osat än så jag vet inte hur mycket jag ska köpa heller :/ Men, men. Ska påminna i ytterligare ett sms, ska ändå ändra tiden så att det börjar en timme tidigare istället :-)



Diska tänker inte jag göra idag iaf, det får gubben göra! :-P Har iofs inte så mycket att diska, utan det handlar om någon kastrull och plåt typ (har ju diskmaskin)

2010-03-24 @ 10:28:28
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: jo

plötsligt händer det :D

2010-03-24 @ 14:38:22
Postat av: nina

sv; mjo, men då gäller det bara att fortsätta hålla städat ;D

2010-03-24 @ 17:25:56
URL: http://niinalofgre.blogg.se/
Postat av: nina

fel blogg adress, här är rätta:)

2010-03-24 @ 17:27:08
URL: http://niinalofgren.blogg.se/
Postat av: emma

oj vad snällt av dem!! för mej är det ingen sovmorgon utan okristligt tidigt..hihi..jag är van att barnen vaknar runt 9 tiden=)

2010-03-24 @ 22:07:35
URL: http://www.emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0