Våran fredag!

Bilden är inte den bästa, men detta var vad vi pysslade ihop idag. Jag och Izabella hjälptes åt med kycklingen och så gjorde jag armbanden medan hon la en pärlplatta som hon sen hann förstöra innan jag hann ta en bild på den ;-)

Vi har haft en kanon eftermiddag/kväll med en massa mys. Izabella gav mig massage och sen fick jag ge både henne och Alvar massage och klia dom på ryggen innan de skulle sova. Ett bra sätt att få de att gå ner i varv lite. Vi har även sett på film tillsammans och ätit tacos. Barnen var duktiga och dukade fint till middagen :-) Det är så roligt när de väl vill hjälpa till och de är superduktiga!

Nu ska vi vuxna se på film och fortsätta mysa lite innan vi också ska krypa ner i sängen. Hoppas ni alla har haft en bra fredag :-)

Lämna ett avtryck
Postat av: emma

vad fint! härligt med lite massage!! det skulle jag också behöva=)

2010-03-19 @ 21:51:27
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Men åååh så fint :-)

2010-03-20 @ 10:17:26
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0