14.Maj



Klickbara bilder.

Vädret har inte varit det bästa idag heller, men vi behövde handla lite så tog en promenad till affären. När vi gick dit så duggregnade det lite bara. Handlade det vi skulle och började knalla hemåt. Barnen ville dock leka en stund. De hade inga regnkläder på sig, men de fick leka ändå, det finns ju tvättmaskin liksom ;-) När vi var vid lekparken började det regna mer och mer så till slut bestämde vi oss för att gå hem i stället. Väl hemma fick jag ont igen. Är trött på detta nu och den här gången behövde jag tre suppar (max dosen per dag) för att det skulle hjälpa. Försökte få tag i kirurgen, men de skulle ringa tillbaka på måndag. Hoppas jag kan få gå före i op kön då jag haft så mycket problem med detta.

Jossan kom även förbi efter att hon slutat jobbet, blev att snacka lite strunt och sen tog hon med sig Izabella hem, så hon sover där i natt. Min lilla stumpa. Hon tycker det är så roligt att få vara med Jossan och säger alltid "min jossan", så jag undrar hur det ska gå när de får sin egna bebis sen ;-)

Vad har ni hittat på idag?

Lämna ett avtryck
Postat av: princess charming

nej det var jättegott och smidigt :). Oj har du ont, inget vidare. Du får ringa dom så fort det blir vardag igen. Hoppas du kan få hjälp snabbt! Ni verkar haft en riktigt trevlig dag trots vädret ju. Vilken söt syster du har som tar dina barn ibland och låter dom sova över :). Vad blir det ikväll då?

2010-05-14 @ 19:26:51
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: LAURA

SV; Aaa, men ibland kommer det nya avsnitt! :D

2010-05-14 @ 21:59:54
URL: http://mummz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0