Aktiv Kvinna

Bild från igår.

 

Idag har batterierna i kameran legat på laddning så det har inte blivit några bilder tagna idag. Lite tråkigt då jag gillar att fota. I morgon blir det desto fler bilder ;-)

 

Har nyligen kommit hem från en härlig promenad. Kände mig lite rastlös, så jag satte på musiken i mobilen och traskade iväg. Medan jag var ute och gick så badade karln barnen och när jag kom hem igen så sov Izabella. Alvar var fortfarande vaken, men somnade precis.

 

Tidigare idag, efter dagis, så var vi ute och lekte en stund i det härliga vädret. Jag hoppas vädret vill hålla i sig. Har även pratat med mamma och försökt få henne att börja träna med mig på Aktiv Kvinna. Hon var inte helt emot det så vi får se vad det blir av det. Lite roligare om man har någon att träna med. Alla andra är så tråkiga och vill inte träna med mig :(

 

På tal om Aktiv Kvinna så verkar det stället vara riktigt bra. För en månadsavgift på 350kr ingår detta:

  • Kunnig personal som alltid finns till hands
  • Hälsoutvärdering där vi mäter din BMI, fettprocent, det vicerala fettet, vilometabolism, förhållande midja-höft
  • Styrketest
  • Smidighetstest
  • Personligt samtal för att få en överblick över din bakgrund inom träning och skador så vi kan hjälpa dig på din nivå.
  • Samtal om dina mål och hur du kan nå dit
  • Alla ovanstående tester görs om var tredje månad så att vi hela tiden kan följa din utveckling
  • Vid behov, en allmän kostrådgivning
Så om någon i stan vill träna med mig, får ni hojta till ;-)

Lämna ett avtryck
Postat av: emis

verkar ju kanon!! bra att du är peppad!'

kalas på lek/buslandet är alltid uppskattat! det är skönt att kunna ha det där! och egentligen inte så jättedyrt iom att man annars får fixa mat, tårta, godispåsar osv. till alla barnen! går i stortsett på ett ut tror jag

2010-05-17 @ 21:44:54
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Mycket innehåll för den slanten! :-) Skönt att vara ute, här hemma donade jag på uteplatsen - lite grann iaf! :-) Lite i taget såååå :-)

2010-05-17 @ 22:23:03
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Elsa

Hejhej!



Var med i veckans blogg på www.elsaas.tk

2010-05-18 @ 08:05:17
URL: http://www.elsaas.tk
Postat av: tessan

nådde delmål 2 idag =D

nu är det bara att satsa på nästa =)

2010-05-18 @ 09:05:57
URL: http://ericasmamma.blogg.se/
Postat av: jossan

kankse kanske :D

2010-05-18 @ 10:16:25
Postat av: Emma-Lou

Så har det varit här också, sådär "varannan-dag-väder", typiskt vårväder va? :-)



SVAR: jopp, barnen kommer nog att tycka det är riktigt skoj!

2010-05-18 @ 10:33:55
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0