Är det en god morgon?

 

Är det en god morgon? Det är frågan..  Visst solen skiner för tillfället trots att de lovade regn, men nu ser det ut som regnet ska komma i eftermiddag. Var tog det varma, sköna, soliga vädret vägen? Men förutom vädret, är det en god morgon då? Jag vet inte om jag tycker det. Är förbannat trött och barnen har en överflödig energi som heter duga. Var kommer den ifrån? Har nog blivit bortskämd de senaste veckorna då de varit lugna och snälla på morgonen, nu har de röjt långt innan klockan ens slagit sju. Jag förstår inte hur de orkar.

 

Om ett tag är det dags att gå ner till Jonte för att sätta sig under nålarna. Jag längtar. Men innan dess ska jag göra klart ett par uppgifter och skicka in dom. Sen är jag färdig med skolan den här gången :-) Skönt!

 

Nej, lite frukost och göra ordning oss innan det är dags för barnen att gå till dagis. Vad ska ni göra idag?


Lämna ett avtryck
Postat av: princess charming

Nej här är det inte heller någon god morgon. Solen försvann här med och det blev mulet och ser kallt ut. Jag är hemma och är sjuk idag, men så tog jag mig i kragen och ringde runt till olika ställen inom vården. Det var inte kul kan jag lova. Ingen vill ta tag i något och jag blev till och med bortkopplad. Stället där sonen gått för sin eksem , ja det är inte längre gratis utan kommer kosta MINST 700 kr/besök. Glöm det sa jag! Så nu finns risken att han står utan hjälp och att vi kanske måste börja om från början. USCH OCH FY!! Sen ville jag att skolsköterskan kunde kolla med ett enkelt stick i fingret om sonen har diabetes,men jag höll på att trilla av stolen när hon sa att hon inte hade en blodsockerapparat (du vet en sådan där de sätter in plastbrickan i en apparat och så visar det blodvärdet). Det ska väl en skolsköterska för fasen ha?! Jag är jättearg just nu! Nog om det,..vad härligt att du är klar med skolan och att du ska få en snygg tatuering. Då kommer allt kännas lättare idag. Synd att vi inte bor nära för då kunde du kommit hit på lite fika :). Jadu ingen aning om vart barnen hämtar sin energi,hehe. Men en sak är säker: vi skulle behöva deras :O). Usch nu får jag försöka få tag i idioterna på sjukhuset igen.

2010-05-25 @ 09:13:09
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Anonym

Barn har sjuk mycket mer energi än oss vuxna. :P

2010-05-25 @ 11:49:12
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0