Att skriva

Bild från igår.

 

Jag skrev nyss ett ganska långt inlägg, läste igenom det och raderade. Det kändes alldeles föör privat för att läggas ut här, men bara att få skriva ner det (även om det raderades sen) kändes så otroligt skönt. Att få ur sig sina tankar behövs ibland. Speciellt såna som får en irriterad, ledsen eller besviken. Nu kan jag tänka på annat och vara på bra humör igen :-) Tack mamma för att du alltid finns där och alltid säger de rätta sakerna när jag behöver det ;-)


Idag, förutom ett jobbigt telefonsamtal som slutade i ilska, irritation och besvikelse, så har jag pluggat. Har faktiskt inte hunnit med så mycket mer. Barnen ska hämtas om ett tag och sen får vi se vad som sker.

Lämna ett avtryck
Postat av: Kaffehörnan

Lite får man ha för sig själv tycker jag

Skönt de känns bättre

kram

2010-05-04 @ 13:30:44
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Emma-Lou

Jag var på väg att skriva detsamma som Kaffehörnan faktiskt, så jag håller med andra ord med honom det. Vad skönt att du fick ur dig tankarna genom att bara skriva av dig - utan att publicera!



SVAR: mjo, vill ju också ha körkort egentligen,men jadu, det blir nog förmodligen inte av. Dessutom har vi så bra kommunikationer här hemma, så...



Jag hoppas att vi slipper operation, men är det nödvändigt så...men visst känns det aningen, hmm.. Hur ska man säga det egentligen? Jag tror att du som förälder kan förstå min oro till viss del, bara ens barn slår sig och får en bula eller tar en spruta, så svider det inombords.



Vad ska ni göra ikväll då? Själv ska jag fixa med det sista "shootet" inför projektet jag sysslar med :-) skönt att ha annat att tänka på, så att man inte nerverar sig fullständigt

2010-05-04 @ 17:23:50
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0