Breakfast at tiffany´s..

 

Måndag igen, skönt måste jag säga! Igår var nog den absolut segaste dagen jag någonsin varit med om. Skönt att den är över nu i alla fall ;-) Bloggen blev dock lidande igår. Hade ju inget att skriva om liksom.

 

Som sagt måndag idag och jag ska plugga en väldans massa, sen hämta barnen och vädret är okej idag så blir nog att vi är ute efter dagis. Ska även fixa det sista på blivande tatueringen, det är ju dags i morgon :-) Får se hur mycket vi hinner med, men förhoppningsvis blir jag klar med underarmen då :-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Bellezzaofsweden

Vill du ha runt 2000 fler besökare? Jag har ständigt nya tävlingar på min blogg så glöm inte att följa den så att du inte missar tävlingarna och vinner en länkning.



Ha en bra dag:)

2010-05-24 @ 09:42:46
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: princess charming

Hejsan! Oj en tatuering till,..vad spännande , det måste vi ju få se på bild sen :)( öh om den är på ett lämpligt ställe vill säga,,haha). Är du klar med skolan snart alltså? Vad härligt! Vad blir det sen? Tar du en paus eller ska du fortsätta plugga, eller kanske jobba? Härligt att ni ska vara ute efter dagis. Själv sitter jag ju bara inne eftersom jag är dålig. Skulle behöva greja en massa här inför mannens fest på lördag , men orkar rakt inte. Ska ringa kära mamma nu. see ya girlie

2010-05-24 @ 13:38:59
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Anonym

vad ska du nu tattuera? VAAAAAA? mamma kommer att bli GALEN! mohaha..

2010-05-24 @ 14:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0