English..



I have to stop talking with our English friends for a while. I have begun to think in English now ... Det är synd att man inte skriver lika bra på engelska som man pratar :p

Solig morgon, hoppas den vill stanna kvar under dagen också. Har varit ett par dagar med riktigt tråkigt väder så lite sol hade inte skadat nu. Lite konstigt, men jag blir automatiskt på bra humör när solen skiner ;-)

Nu ska jag fixa frukost till min kära familj och sen blir det dagis för barnen och jag ska ner på stan och fixa det jag inte orkade igår, sen blir det att plugga lite innan barnen ska hämtas igen. Vad ska ni hitta på denna tisdag?

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Engelska blir på ett sätt svårt att stava med tanke på den svenska grammatiken som sitter inpräntad i våra huvuden! :-P



Jag ska på två pressvisningar idag och vid 17 ska jag äta middag tillsammans med en kompis :-) Barnvakten är snart på ingång sååååå :-)



Tack så mycket, synd att jag inte fick in en bättre bild på Z bara, när vi var på ÖF, men han åkte så snabbt med sin bil, att jag bara fick in den där som den enda bra.

2010-05-11 @ 09:25:52
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Anonym

Hej, har en tävling just nu där jag lottar ut ett smycke ur min Pink Sugar kollektion!

Alla mina smycken är gjorda utav lera =)

Är du med och fajtas? :P

2010-05-11 @ 11:44:29
URL: http://fotomojjet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0