Haft besök.

Izabella ville inte riktigt vara med på bild.

 

Mötte upp Jossan strax innan barnen skulle hämtas på dagis, snackade lite skit och handlade, sen följde vi henne till bussen innan vi gick hemåt. Kom hem och slappade lite, busade en stund med Alvar också innan min mamma kom på besök. Hon hade med sig både glass och frukt till oss så det blev att fika lite. Datumet för Ullared blev framskjutet också så vi åker 1-2 juni i stället. Ska bli kul att åka iväg en sväng. Barnen busade som vanligt en massa med sin mormor när hon var här. När hon gick var klockan ganska mycket så det blev att sätta igång med middagen direkt och tror klockan var närmre sju när vi åt, så efter maten blev det bad och tandborstning direkt och nu sover barnen gott i sina sängar.

 

Huvudvärken har försvunnit men jag känner mig fortfarande...tung i skallen. Halvseg sådär, hade tänkt läsa lite men orkar nog inte det just nu utan det får bli att slöglo lite på tv en stund.


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Jag hoppas väl på ett sätt att det är ett synfel, så att det inte är något annat skumt bakom....



Hur går det med syrrans graviditet förresten?!

2010-05-13 @ 00:58:18
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0