Haft en underbar dag.

Eftermiddagen bjöd på mer lek i lekparken och självklart ännu mer såpbubblor ;-) Vi njöt av solen som tittade fram bland molnen och träffade även en annan familj med två söner som barnen lekte med. Åt lite mellanmål ute och hade det mysigt.

 

En bubbla fastnade i gräset.

 

När vi kom hem igen fick barnen hoppa in i duschen direkt. Tror vi fick med oss hela sandlådan hem ;-) Fick dammsuga upp en massa sand för femtioelfte gången idag. Nåja, vi åt middag och sen kom min pappa på besök. Han busade som vanligt med barnen så de var helt uppspelta lagom till läggdags, tack pappa ;-) Pappa gick hem för en stund sen och nu ligger i alla fall barnen i sina sängar. Det är tyst så de somnar nog snart. Resten av kvällen blir lugn. Får bli en film tror jag. Känner mig lite seg efter all lek som dagen har bjudit på ;-)


Lämna ett avtryck
Postat av: princess charming

Ja man blir allt trött av värmen , men jag bara njuter ändå. Fast idag har jag mått pyton. Haft feber tror jag och varit riktigt yr. Bläärrk! Klockan är ju bara 21 på kvällen men kroppen bara skriker efter att få gå och sova så det får det bli. Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon. Har inte tid att vara sjuk nu. Åh vilka härliga bilder. Gillar Alvars tröja. Vart har du köpt den? Dina/era barn har ju BARA fina kläder =). Vilken härlig Lördag ni haft =).

2010-05-22 @ 21:08:37
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: princess charming

Hehehe njae,.-men ibland kan ju kläderna bli fula av tvätt och dylikt. Och så har man ju olika smak också :). Ni har ju bra smak :P. Nej nu blir det natti

2010-05-22 @ 22:00:53
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Emma-Lou

Har Izabella tappar några tänder? :-) Ser ut som det på sista bilden i detta inlägg!



SVAR: jaaaaaaa! Det var en toppendag verkligen!

2010-05-22 @ 22:37:31
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0