Har blivit utmanad.

Emma har utmanat mig :-)

Tio första
Första bästa kompis: Sara
Första bil: Har ingen
Första kärlek: En klasskompis
Första husdjur: Ett marsvin ;-)
Första semester: Minns inte :p
Första jobb: Enista
Första köpta skiva: Oj, det minns jag inte
Första riktiga kärlek: Min nuvarande sambo
Första piercing: näsan
Första konsert: ZZtop -96
Nio senaste

Senaste alkoholdrycken: Hm..antingen öl eller jäger.. minns inte :p
Senaste bilfärd: För nån vecka sen
Senaste filmen du såg: Saving private Ryan.. såg den igår för 511.e gången :p
Senaste ringda telefonsamtal: Till syster yster
Senaste bubbelbadet: Några år sen
Senaste spelade cd: Drunken Lullabies med Flogging Molly
Senaste kyss: älsklingen
Senaste gången du grät: Inte så länge sen
Senaste måltiden: Middag

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar:
Nej
Blivit arresterad: Ja..ett par gånger under mina rebelliska år :p (inget allvarligt)
Blivit kär vid första ögonkastet:ja
Fastnat med blicken i någons urringning: Nej
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Tror inte det..
Haft ett one night stand: ja
Busringt till någon: Yes, när vi var små :p

Sex saker du gjort idag
1. Varit ute och lekt
2. Ätit
3. Duschat
4. Diskat
5. Sett på tv
6. Spelat

Fem favoritsaker utan rangordning
1. Mina barn
2. Min sambo
3. Xboxet
4. Mobilen
5. Datorn

Fyra personer du kan berätta allt för: Sambon, Syster, Mamma, Ullis

Tre val
Blått eller rött?
rött
Sommar eller vinter? Sommar!
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör
1. Vara med när mina barn växer upp
2. Åka till Texas

En sak du ångrar Hm.. inget vad jag kan komma på nu.

Nu utmanar jag: Kaffehörnan Tessan Princess Charming och MammaBecka

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

SVAR: Tack! Jag fick in några bilder bra :-)

2010-05-16 @ 23:36:38
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0