Huvudvärk.

Bild lånad från google.

 

Jag förstår inte vad det är med mig, har huvudvärk för tredje dagen i rad nu. Den går över en stund och sen kommer den tillbaka som en blixt från klar himmel. Värktabletterna hjälper ytterst lite, jag har druckit massor varje dag och jag har sovit de timmar jag "behöver" vad kan då vara fel?


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Haj du, det är inte google som äger bilden, så du måste länka till rätta källan!!! Bara så att du vet! Inget illa ment gentemot dig alltså!!!!



Hoppas att huvudvärken ger med sig snart. Kan det vara dålig syn som ligger bakom?



SVAR: Vi hoppas också på att kunna få vara ute lite mer under helgens gång, men det sägs vara oväder på ingång, men aah, tusan. Alltid sådant väder dessa helger :(

2010-05-12 @ 15:57:34
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: princess charming

Hej. Åh har ni haft fint väder i några dagar nu. avis jag blir. här har det varit mulet och idag har det regnat hela dagen i stort sett. Jobbigt med huvudvärk , jag vet hur det är , jag lider av migrän. Kan du kanske ha dålig syn? att sitta vid datorn kan också utlösa det , även stress, för lite mat ( blodsockret kanske sjunker?), ..det jag tycker är skönt när jag har huvudvärk (migrän) så fuktar jag en handduk och lägger på pannan och försöker vila, helst sova bort huvudvärken. Vad ska ni göra i helgen då? Något planerat?

2010-05-12 @ 18:58:46
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0