Hysteriska barn.

Sötnosen i morse.

 

Eftermiddagen gick segt. Barnen var mer vilda än tama och för ett ögonblick var jag beredd att skänka bort dom ;-) De vägrade lyssna överhuvudtaget på allt man sa och det kändes som de enda ord jag använde var, ajabaja, nej, sluta, lägg av, inte göra så.. osv.. De bråkade rejält med varandra under eftermiddagen, har aldrig varit med om något liknande. Jag tog med mig dom ut för att "rasta" av dom lite i hopp om att de skulle lugna ner sig, men icke, det hjälpte inte ett smack. Det är sann syskonkärlek det ;-) Nej, i morgon är en annan dag och förhoppningsvis blir den lite mer som "vanligt"

 

Efter mycket om och men så somnade dom för en timma sen ungefär och jag har njutit av lugnet hehe. Brandon ville spela lite zombie om en stund och snäll som jag är så ställer jag upp haha. Blir dock bara en omgång för sen är det dags att sova, ska upp tidigt i morgon och fixa med en massa saker.

 

Hoppas ni haft en bra dag!


Lämna ett avtryck
Postat av: Barnskolebloggen

Denna bloggen tro jag skulle passar dig eftersom du framhåller dina egna barn...

2010-05-10 @ 00:31:44
URL: http://barnskolebloggen.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

Usch då, jobbigt när det är sådär, men tyvärr sådant man får ta ibland! :/ Sov du dåligt inatt eller?

2010-05-10 @ 08:58:28
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0