Kommande händelser. (v.22)

Kommande veckans planeringar:

  • Måndag: Inga planer.
  • Tisdag: Åker till ullared 05.15 (tiiidigt som tusan)
  • Onsdag: Kommer hem någon gång under eftermiddagen/kvällen
  • Torsdag: Sjukan för operation, de ringer om en exakt tid på onsdagen.
  • Fredag: Kommer hem från sjukan någon gång på förmiddagen.
  • Lördag: Vila (kommer ha lite ont efter operationen)
  • Söndag: Vila

 

Blir kanske inte så mycket bloggande under veckan, men jag ska försöka hinna slänga in ett inlägg om dagen i alla fall. Så ni får hålla utkik ändå ;-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Låter som en bra planering för denna vecka, inget stressigt inför operationen! :-D



SVAR: Yes, det var en bra fest igår, mycket glädje och bra människor. Min svåger är ganska lång, medan jag har mina 160 cm;-)

2010-05-30 @ 23:03:08
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Jacqueline

Tack :) Hoppas du md fick en bra kväll!



Ullared skulle jag också vilja åka till men det får bli en annan gång, ska nämligen till stockholm på fredag och man måste ju tänka på ekonomin ;)



Hoppas det går super-bra på operationen och att du får en jätte bra dag! :)

2010-05-31 @ 08:29:17
URL: http://jacquelineengelberg.blogg.se/
Postat av: emma

vad gullig du är!!

jag tror det blir imorgon eller senast onsdag!

kul med ullared imorgon!! hoppas du hittar mkt!

hur känns det inför opertionen?

2010-05-31 @ 18:36:55
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0