Onsdag.

- Titta, jag har en drake på tröjan!

 

Det blev inte så mycket sömn inatt. Somnade ganska sent och så upp tidigt igen. Känner mig seg och vill bara lägga mig igen. Ska nog slänga mig på soffan och glo på tv en stund. Har pluggat ett par timmar nu och skallen börjar bli lite trötter. Så lite vila, käka lunch och sen fortsätta plugga en stund innan barnen ska hämtas.

 

Det var riktigt varmt ute när vi gick till dagiset i morse. Det ska bli ännu varmare i eftermiddag sägs det, men då ska det även regna, tråkigt nog. Fast vi är nog ute en stund efter dagis ändå, oavsett om det regnar eller inte.


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Visst är det skönt att slappa? Det gör jag också just nu, haha! :-)



Mysig Alvar ser ut på bilden, sådär härligt nyvaken! :-D

2010-05-19 @ 11:16:05
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0