Red rings

På väg hem från dagis.

 

Det har varit riktigt varmt idag, inte så soligt dock men jätteskönt ute. Dock kom regnet när vi gick hem från dagis. Tog en promenad ner till Jobbcoachen och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om mötet. Det var väl inte så givande men samtidigt var det ju bara första mötet så jag får återkomma med min åsikt om det hela lite längre fram.

 

Igår kväll började jag se på Band of Brothers igen. Haha. Så ikväll ska jag nog fortsätta se ett par avsnitt av det. Fick även ett meddelande från Brandon där det stod: "Got red rings, so I won´t be online for a while" Det handlar såklart om xboxet och ibland kan man, om man har otur, få det "red rings" dvs att det inte går att starta xboxet. Utan då får det åka till teknikhimlen. Tråkigt när det händer. Vi fick också det på det gamla vi hade.

 

Nu ska jag umgås med mina söta små barn innan det är dags att fixa middagen, som idag blir kött, pommes, någon god sås och sallad till det. Vad ska ni äta till middag?


Lämna ett avtryck
Postat av: Cornelia

Du har en superfin blogg.

ha en bra dag, kram.

2010-05-18 @ 19:29:02
URL: http://cornelialinnea.blogg.se/
Postat av: emma

vi har käkat bakad potatis. det är gott..och skönt o slippa "laga" bara röror till! lätt!

haha..du borde ju kunna BOB utantill nu :P

2010-05-18 @ 20:04:51
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Här har det varit varmt hela dag, eftermiddag och kväll :-) Det blev även molnfritt ett tag! :-) Det är väl skönt med regn ibland kan jag tycka!

2010-05-18 @ 20:07:55
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0