Repa

På väg till dagis.

 

Vilken strålande morgon, liksom igår så skiner solen :-)

 

Jag sa nog för mycket igår, eller skrev rättare sagt. Blev inte alls mer bloggande igår än vad det blev under lördagen, men var lite trött efter dopet och så kom vi hem lite senare än vad vi hade tänkt oss. Men som sagt vi hade väldigt trevligt igår och barnen lekte för fullt med alla de andra barnen, så de var jättetrötta när vi kom hem.

 

Karln ska börja repa igen, med J:orna ;-) När det blir av är inte riktigt bestämt än, men älsklingen ser fram emot att få banka på trummorna och sjunga igen hehe.

 

Och så var det vardag igen. Helgerna går förbaskat fort, men jag klagar inte just nu. För varje vecka som går så är vi ett steg närmre sommaren och det gillas a lot! Nu ska jag däremot ta tag i pluggandet och försöka hinna med så mycket som möjligt innan eftermiddagen är här. Karln ska nämligen till Linköping då och jag blir ensam med barnen vilket gör det svårt att plugga då ;-)

 

Vad ska ni göra idag?


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Vad kul att cykla, själv så är Z iväg till sina farföräldrar, men snart är han hemma igen.



SVAR: Mackorna blev SÅ goda :-)

2010-05-03 @ 13:47:58
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: kaffehörnan

Hej vännen

Jag håller med helgen går för fort alltså

Du får ta en siesta i pluggandet då.

kramar

2010-05-03 @ 15:19:45
URL: http://www.metrobloggen.se/planket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0