Såpbubbleväder

 

Ännu en härlig dag börjar nå sitt slut. Vi hämtade barnen på dagis vid 14 och har varit ute sen dess. Kom hem för en halvtimme sen ungefär. Barnen protesterade när jag sa att det var dags att gå hem. Men vi behöver få i oss lite mat. Just nu badar familjen, barnen var fulla med sand efter all lek ;-)

 

I lekparken träffade vi flera andra barn och det roliga var att ALLA barnen hade med sig såpbubblor inklusive våra barn då jag tog med mig såpbubblor till barnen. Vi åt även mellis ute i det sköna vädret och sen sprang barnen iväg, Izabella hittade två flickor att leka med i hennes egen ålder och de lekte jättebra tillsammans. Delade med sig av alla leksaker och hade riktigt roligt ihop. Så kul att se :-) Alvar hittade också ett par vänner att leka med och de var överallt på lekplatsen, sprang omkring och njöt av vädret :-)

 

Vatten gick det åt. Hade med oss två stora flaskor med vatten, men karln fick springa hem och fylla på dom sen. Det räckte liksom inte ;-) Ni glömmer väl inte bort att dricka mycket nu i värmen? Jag själv är ganska dålig på det tyvärr.. Men älsklingen påminner mig i mellan varven att jag ska dricka ;-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Härligt att blåsa såpbubblor med barnen, det ska vi också göra någon dag. Tyvärr har vi åska här och ett par kilometer bort, ösregnar det tydligen!



SVAR: Åja, det var verkligen ett välkommet mejl mitt i allt, blev toppenglad. Tack så mycket förresten!!! :-D

2010-05-21 @ 17:58:27
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: nathalie

fint med gintväder, hos mig var det regnigt, menigr var det över 20 grader må jag säga! :)

Följ gäna mig genom bloglovin!

2010-05-21 @ 17:58:46
URL: http://sprayer.blogg.se/
Postat av: princess charming

Hej. Läste att du äntligen fått op datum nu. Önskar dig lycka till med det, kommer tänka på dig! Vilka härliga bilder du lagt in,..snygga kepsar de fått. Jadu såpbubblor har tösen pysslat med i flera dagar nu på våran gård. Tacksamt för det är billigt och smidigt och kan hålla barn sysselsatta i timmar ( nåväl där tog jag väl i.,haha). Härligt att de fick lek-kamrater då de var ute. Inte alltid som barn fungerar ihop ju, så det var ju skönt. Vad ska ni gör ai kväll då?

2010-05-21 @ 19:50:00
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: emma

såpbubblor är så skoj! jag är kass på vattendrickande. jag gillar inte vatten. så stoffe får påminna mej väldigt ofta

2010-05-21 @ 20:45:37
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: princess charming

Han har fyllt år redan. Fyllde i januari , men vi bestämde oss för att ha festen nästa lördag eftersom det är mysigare på våren än att ha en fest mitt i snödrivorna :). Han har önskat sig nya byxor , extraljus till bilen , tekniska prylar, sen har han säkert rabblat upp mer men som jag inte memorerat =). Det får inte vara jättedyrt helst, gärna under 1000 kr i alla fall. Det ska mest vara att jag och barnen ger han något liksom , så att han vet att vi bryr oss om honom ( ja du fattar säkert). Det mest vettiga är väl nya byxor till honom för det behöver han verkligen , men då kanske jag kan ge han något litet som han inte vet om också. Usch så svårt! Nu ska jag ringa syrran och se om vi kan boka en liten miniresa till finland :). Ha det bäst. kram

2010-05-21 @ 20:48:05
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Anonym

Glömde du bort mig:)x ?

2010-05-21 @ 20:52:51
Postat av: Emma-Lou

1 kilometer härifrån ösregnade det och åskade utav bara den. Men det gick förbi vårat bostadsområde! :-) Synd nog, så kom vi inte ut pga. det, eftersom vi trodde att regnet skulle komma hit.

2010-05-21 @ 21:02:08
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

SVAR: men imorrn kommer vi ut så det är lugnt!

2010-05-21 @ 23:58:10
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: princess charming

Åh vilket bra tips. Det kan jag ju ge. Vi måste ändå in till affärer någon dag och köpa present till ett barnkalas. Nu är det frukost,..hörs sen. kram

2010-05-22 @ 07:39:31
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0