Solen som försvann..

 

Det var otroligt segt att kliva upp i morse. Kom i säng alldeles försent inatt och så vaknade barnen tidigt som attans, ingen bra kombination. Får väl dock skylla mig själv som la mig så sent. Väckte karln efter nån timme och sa att han fick ta barnen nu så jag kunde sova lite till. Det är ju trots allt oftast jag som går upp med barnen på morgonen och det är pga att jag är så lättväckt och har svårt för att somna om.

 

Det varma sköna vädret fick inte stanna länge, när jag kikade ut förut så hade det regnat och är fortfarande väldigt grått ute. Så ledsen man kan bli över detta skitväder. Sommaren är nära men känns ändå så långt bort liksom. Jag vill ha sol och värme!


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Yes, grillningen blev jättebra.

2010-05-16 @ 21:05:16
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0