Spel, ullared, regn, pappa

 

Spelade igår med ett par tokiga snubbar från England. Fick mig ett gott skratt i alla fall och spelet gick väl sådär. Vi kom till nivå 19 efter att ha dött några gånger innan, men när vi kom dit var klockan mycket och jag var riktigt seg i skallen så jag la ner. Tror de andra fortsatte spela.

 

Jag vaknade första gången halv sju, kände mig otroligt trött och segade i soffan tillsammans med barnen, sen somnade Alvar om så passade på att sova lite jag med då. Izabella såg på barnprogrammen och karln låg i soffan och såg nån film på datorn. Vaknade för en liten stund sen då mamma ringde och sa att vi förmodligen åker till ullared den 31 maj - 1 juni. Alltså vi kommer sova över en natt och det beror på att hennes man kör oss dit innan han åker vidare till göteborg och sedan hämtar han upp oss dagen efter sen. Inte helt hundra bestämt än eftersom hon först måste kolla om hon kan ta ledigt från jobbet då. Blir jag mamma och Jossan. En riktig tjejig shoppingrunda ;-)

 

Så tråkigt väder idag, regnar och så typiskt att vi glömde regnkläderna på dagis igår. Gör inte så mycket ändå, för vi ska till min pappa och hälsa på i eftermiddag. Så vi slipper ju sitta här hemma hela dagen ;-)

 

Vad ska ni göra denna lördag?


Lämna ett avtryck
Postat av: .Marte - spørsmålsrunde

Jeg har vært med venner <3 Kjempefin header <3

2010-05-08 @ 19:18:22
URL: http://www.mamar.blogg.no
Postat av: Emma-Lou

Vad skoj att åka till omtalade Ullared! :-) Jag skulle vilja åka dit också, har aldrig varit där :-)



Z fick nog prova på att spela tv-spel för första gången förra året, super mario och mario cart :-)



Idag är man trött, har jobbat med en massa pappersarbeta hela dagen lång.

2010-05-08 @ 23:10:50
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: emma

verkligen trisst väder

vi har regn o storm typ! iskallt!!

kul o sova över när ni ska shoppa loss!

2010-05-09 @ 00:16:09
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0