Mängder av bilder från igår.




Igår efter att vi hämtat barnen på dagis, så gick vi hem och lämnade Izabellas cykel och hämtade lite grejer. Gick bort och lekte en stund i lekparken i väntan på att Jossan skulle sluta jobbet. När hon väl kom gick vi in på Hemköp och handlade lite innan vi åkte hem till henne.





När vi kom hem till syster så bjöds det på god mat, barnen fick se på en film och vi andra spelade något konstigt spel. I spelet fanns det frågekort med tre ledtrådar på och så skulle man gissa vad det var. T.ex svart, brun, is dessa ord skulle alltså bli björnar. Kan tala om för er att en del var riktigt långsökta. Haha, så vi gav upp ganska fort ;-) Ronny spelade hög musik för oss och busade runt med Alvar. Jag försökte fota lite men ingen kunde vara seriös på bild, som ni nog kan se hehe. Vi hade trevligt i alla fall :-)




När klockan började bli mycket var det dags att åka hemåt igen. Vi fick vänta en stund på bussen och roade oss med att ta lite bilder. Izabella fick också ta några, men dom blev dock inte så bra ;-) Barnen somnade nästan direkt på bussen, de var så trötta. Det var skönt att komma hem sen, för jag kände mig helt slut och somnade nästan direkt när vi kom hem :-) Vi hade som sagt trevligt igår och jag hoppas ni också hade det!

Alla bilder är klickbara.

Lämna ett avtryck
Postat av: jossan

hah snygga bilder.

2010-05-01 @ 12:26:47
Postat av: Emma-Lou

Ni verkar ju absolut ha haft en trevlig gårdag :-) Vilka miner somliga av er hade på vissa bilder :-P



Jag kan också bli väldigt trött efter maten, i synnerhet om jag är smått trött innan av exempelvis sömnbrist.



Skönt att ni får så mycket i gåvor till barnen, vad det gäller ytterkläder som faktiskt är dyra. Vi får inget sådant faktiskt, beror väl på för att det finns många barnbarn för våra föräldrars del och hua vad dyrt det skulle bli för deras del då :-P



Kors i taket, är du inte bakis? Haha, nämen det trodde jag inte om dig heller.

2010-05-01 @ 13:55:38
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Haha, men det är kul med plojbilder.. Det är just ett litet sådant projekt jag har på inång, haha.

2010-05-01 @ 16:44:41
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Johanna (:

Hejsan, rösta gärna på mig i veckans blogg! :) Jag är nummer 3.

Tack på förhand! :D



http://meelajna.blogg.se/2010/may/veckans-blogg-finalisterna.html?_tmp=ec0ec1706e76b66992b57914f6e50bb8448bfef8

2010-05-01 @ 19:51:51
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/
Postat av: emma

mysig dag ni har haft i¨går!

mitt internet strular däraav att jag inte kunnat kommentera osv..

nathalie är pappas flicka! hon blir galen om han går ut utan henne! häromdagen satt hon i soffan o lipade och höll i jackan och skorna krampaktigt så hon var beredd atgå ut ifall han kom o hämtade henne

2010-05-01 @ 22:42:47
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0