Vår förmiddag.

 

Inte lika soligt idag, men ändå väldigt skönt ute :-) Mera såpbubblor och barnen har lekt som bara den. Sprungit överallt, klättrat, gungat och åkt kana. De jagade bubblor och grävde i sanden. Städade av lite snabbt och gick sedan ut. Hade med lite frukt och dricka som vi fikade på och kom hem för en liten stund sen. Nu blir det att fixa mat. Försöker få tag i min pappa också för att se ungefär vilken tid han hade tänkt komma, vore bra att veta eftersom vi eventuellt ska träffa Adde och hans flickvän nu i eftermiddag. Nej. bäst att sätta fart med maten då.


Lämna ett avtryck
Postat av: Kaffehörnan

Vilken fin dag ni haft fika ute

Ja lägger piskan på ryggen på med maten

Ha en snygg lördag

kram

2010-05-22 @ 14:59:16
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: princess charming

Ja jag undrar om de blir extra gnälliga och "bråkiga" nu av värmen?! Jag tror så! Missade totalt att smörja in dom idag och sonen hade linne på sig så hans axlar är röda. Jädrar! Han har känslig hud också för han har eksem. Blir att skaffa solkräm och vara noga med det! Vi har annars inte haft så fint väder som idag. Det har ju varit sommarvärme idag, man är liksom inte van , vet att ni haft det mer än oss. Såg att du skrev om solkräm , duktiga du =). Du verkar vara en mamma som tänker på allt,..så himla duktig! Jag har nått skit idag rent ut sagt. Började igår med att en dunderförkylning bröt ut. En riktig influensa. Jag har varit riktigt dålig idag men ändå försökt göra lite här hemma men mitt på dagen blev jag så dålig att jag bara stöp i säng och sov några timmar. Helt slut! Har med all säkerhet feber :(. Ja ska bli jättekul att få komma iväg på kryssningen. Barnen har aldrig åkt på kryssning och det blir ju extra kul när de får åka med sina kusiner =). Tom tits ska bli roligt också och barnen har ej heller varit i stockholm förut. Jag har bara varit där 2 ggr. Vad ska ni göra i sommar?

2010-05-22 @ 18:14:17
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Anonym

jag har tråkigt!!!!!!!! korvkorv

2010-05-22 @ 20:25:39
Postat av: Emma-Lou

Vi har haft underbart väder här i Sthlm idag, jaiks vad roligt vi hade också. Lagt upp en sisådär 16 bilder på bloggen :-)

2010-05-22 @ 20:32:32
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0