Vilken sort är du?




Klickbara bilder.

Dagen susade förbi och eftermiddagen är redan här. Känner mig lite trötter. Vi var ute en stund efter dagis och barnen lekte för fullt, vi med i och för sig, men ja.. barnen sprang mer än vad man själv gjorde ;-)

Vilken sorts förälder är du? Är du den som leker med dina barn ute (klättrar, gräver i sanden, åker kana osv) eller är du den som sitter på en bänk och tittar på? Frågan riktar sig väl mest till er som har barn mellan 1-5 år sen vill de kanske inte ha päronen med sig när de leker ;-) Jag är nog en ganska aktiv förälder när det gäller barnens lek. Ofta är jag med och gräver i sandlådan, gungar, jagar dom osv.. men ibland är det faktiskt skönt att kunna sitta på parkbänken och lapa sol medan barnen leker :-) Summan av det hela så är jag en både och:are ;-)

För övrigt i dag har jag bara pluggat en väldans massa, men nu är jag klar! Skönt. Ska ta och plocka ordning lite här hemma och sedan börja med middagen som idag blir tacopaj. Mumsigt värre :-) Vad ska ni äta för middag idag?

Lämna ett avtryck
Postat av: modellen jenny

okej, tack :D

händer i helgen då?:P

2010-05-06 @ 15:54:43
URL: http://wuffan.blogg.se/
Postat av: tessan

jag är nog en blanding, ibland sitter jag i sandlådan med dom, gungar dom o så, och ibland på en bänk.

2010-05-06 @ 17:03:40
URL: http://ericasmamma.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

Idag har jag inte kommit ut något alls, just för att maken fick med sig mina hemnycklar. Så jag får nöja mig med att kika på dina utebilder :-)



SVAR: haha, Super Mario äger ju! Vad är det för konsol du har? Jag har gamla Game Cube jag :-)



Får se när nästa videoblogg dyker upp, det är fortfarande lite pirrigt!! :-P Kan inte du också videoblogga lite mer?! :-)

2010-05-06 @ 17:31:32
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Ja, Nintendo 64 har man spelat en hel del med, haha!



Joooo, men visst ska du testa att videoblogga, tillsammans med barnen :-)



Ja, det ska bli kul med pressvisningarna, måste bara få barnvakt så att jag kan gå på eventen! :-)



Jag har själv känt att jag har fått färre kommentarer senaste veckan? :/ Du kommenterar ju alltid tack och så Emma förstås och några andra. Jag gillar ju att diskutera såhär som vi gör, eller få/ge tips.



Din blogg är ju bra och inspirerande med alla utebilder och filmtips :-)



Vad ska ni hitta på ikväll då? Vi ska kika på ett par serier vi, serienördarna nr 1, haha.

2010-05-06 @ 20:42:47
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0