A new day.

Jag är trött. Inget ovanligt iofs, men piggnar väl till innan det är dags att åka till praktiken. Jag hioppas det i alla fall. Det blir att jag åker dit idag och sen får vi se hur mycket jag orkar, ska i alla fall prata med min handledare om hur jag mår osv. Vill som sagt inte missa alltför många timmar så jag måste göra om den. Praktiken alltså.

Jag måste fundera ut vad jag ska äta till lunch innan jag drar också. När jag jobbar kväll på praktiken gör jag tvärtom, lagad mat till lunch och så dietdrink till middag. Kanske inte jättebra att ändra så, men tycker det är mycket smidigare att bara ha med sig en dietdrink och frukt till praktiken ;-)

Nej, ska nog försöka sova någon timme till faktiskt så jag inte somnar på praktiken sen. Ska fixa några inlägg som publiceras under tiden jag är iväg också, så det inte blir alltför tomt på bloggen.

Lämna ett avtryck
Postat av: mizza

Jag gillar din blogg, det är intressant att läsa om vad som händer osv. Jag är ute på praktik jag med just nu, hoppas det går bra och att du orkar. /M

2010-11-16 @ 08:10:01
URL: http://mizza.bloggplatsen.se
Postat av: mizza

Tack så mycket för din kommentar/ditt svar :)

Jag har praktik på ett ställe i Örebro som heter 'Godislandet', Örebros största godisbutik. Mycket bra för hälsan, haha. Vart har du praktik någonstans då? :)

2010-11-16 @ 10:44:55
URL: http://mizza.bloggplatsen.se
Postat av: mizza

Aha, men äldreboende låter inte så himla farligt faktiskt. Har en del vänner som arbetar med sådant, de säger att yrket i sig är trevligt, men man lär ha trevliga arbetskamrater, det kan tynga ner en hel del. Hoppas det går bra iallafall, även med utbildningen. :) kram Melissa

2010-11-16 @ 11:12:15
URL: http://mizza.bloggplatsen.se
Postat av: rock n roll mamma

hoppas att handlerdaren var snäll och lät dig komma dit om ett par dagar

2010-11-16 @ 15:16:44
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0