Call of Duty - Black Ops.

Igår släpptes Call of Duty - Black ops. En stor händelse inom spelvärlden. Alla har pratat om spelet hur länge som helst och eftersom vi hade förhandsbokat spelet så damp det ner i brevlådan igår. Självklart var jag tvungen att spela lite efter att barnen hade somnat. Det blev lite av en wow upplevelse. Spelet är helt klart värt pengarna (599kr, webbpris på game, 699 i butik) Det var inte sådär lätt som många spel kan vara och det är långa uppdrag. Det går även att spela live och så finns det nya zombiebanor. Så nästan alla i min friendlist på xboxlive spelade Black Ops igår. Brukar ni spela xbox så ska ni helt klart testa detta spel, ni kommer inte bli besvikna!

Lämna ett avtryck
Postat av: rock n roll mamma

jo jag har hört en viss sambo här hemma tala om detta spel i ett par veckor!! så vi får nog också spela det snart=)



vad var det för resa han var på så länge? åkte du aldrig o hälsade på?? jag hade inte klarat det!! kram

2010-11-10 @ 14:05:07
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: rock n roll mamma

aha då förstår jag! så din kära man är allstå finne! precis som min och Emma-Lous=)

pratar ni också finska hemma?

2010-11-10 @ 17:50:59
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Ingen aning om vad det är för spel, hehe :-P Här spelar vi bara Super Mario och Zelda, haha!



Japp, lite sådär irriterande. Kom fram tredje gången, så det tog mig ungefär en timme att sitta i kö.



Usch, har inte varit ute idag, brr. Kan tänka mig att det var kallt.

2010-11-10 @ 17:57:04
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: rock n roll mamma

jo jag anade nästan att det var på det viset..alla har vi varit unga och inte så ordentliga alla gånger=) lagens armar är långa och har nått även mig en och annan gång innan jag träffade stoffe=)



hade en pojkvän som for ut och in lite då och då..han var drogmissbrukare..



vad gulligt att ni ville berätta..ni hade inte behövt! men vad som sägs i kommentarerna, stannar i kommenarerna=) det kan ni lita på!



ha det bra och spela inte heeela natten nu :P vet hur det blir när man fått ett nytt spel! lär väl bli så till helgen här hemma om Stoffe får som han vill..hihi..

2010-11-10 @ 22:32:51
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0