En dålig dag..

Haha, ser ut som jag har peruk på mig :p Hade dock inte fixat håret alls igår.

 

Igår vet jag inte riktigt vad det var med barnen, men det var en hel del gnäll, gap, skrik och bråk. Vi gick ut för att leka och det funkade en stund, sen börjades det igen. Alvar vägrade ha mössan på sig, kastade sig ner i sandlådan och kastade sand, skrek som om kniven satt i honom. Sköter man sig inte får man heller inte göra något roligt så karln tog med sig Alvar hem igen medan jag och Izabella knallade bort till affären. Det är inte roligt såna dagar då barnen är på dåligt humör. Hoppas de är gladare idag :-)


Lämna ett avtryck
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

ugh, ja dåliga barndagar är inga roliga dagar.. :(

2010-11-01 @ 14:32:21
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0