En lång dag!

Det har verkligen varit en lång dag och jag har inte haft möjlighet att blogga förrän nu. Dagen började med att barnen vaknade ganska tidigt och vi hade en liten mysstund i soffan till barnprogrammen och efter alla morgonbestyr så gav vi oss av till Citygross för att storhandla. Nu är alla skåp fyllda igen. Efter att ha lämnat alla matvaror och sånt så begav vi oss iväg till tandläkaren med Izabella. De ringde igår och vi fick en tid idag, tur att man är ledig ;-) Allt såg tip top ut och hon fick mycket beröm för sina fina tänder :-)

Jaha.. känner att det blir en liten hastig sammanfattning av dagen bara, men det får gå.

Hur som helst så var klockan redan dags för lunch efter tandläkaren så vi gick till Cupolen och åt lunch, jag tog sallad, barnen pannkakor och karln en tacotallrik. Sen tog vi en shoppingrunda på stan och för en gångs skull hittade jag lite nytt till mig själv :-) och en massa annat såklart hehe. Bilder kommer senare. Är väldigt nöjd med dagens inköp.

Träffade även syster yster på stan och vi tog en fika och sådär.

Har varit hemma en stund, kikat mail och såna saker, lekt med Alvars bilbana och nu väntar vi på att middagen ska bli klar.

Så har denna långa dag sett ut.. vad har ni hittat på?

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Ni har verkligen gjort en hel del idag, kul med lunchande ute, är väl inte så ofta man gör det med barn...



Jag lämnade Z på förskolan och så åkte jag och J för att möta upp Camilla som skulle göra sin efterlängtade tatuering :-)



Läs mer om dess betydelse här:

http://cammie.myshowroom.se

2010-11-03 @ 19:43:53
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Anniepie

Mums va gott det är med smörgåstårta! var väldigt länge sedan jag åt det faktiskt... Låter som en bra dag och kul att du hittade lite snyggt, ska blir kul att se vad! :) Jag har oxå haft en bra dag med syrran och hittade oxå lite som fick komma med hem! :D hihi Önskar dig en trevlig kväll nu. Kramar!

2010-11-03 @ 20:29:49
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0