En trevlig kväll!

Haha, vilket snyggo ;-)

 

Jag hade väldigt trevligt igår faktiskt. Dock blev det en eller två groggar för mycket ;-) Träffade min syster och hennes kompisar på Babel och sedan drog vi vidare till Harrys. Blev lite besviken över att det var ganska tråkigt på Harrys igår, men hade ju trevligt sällskap så en hel del dansande och goda drinkar blev det :-)

 

Jag ramlade när vi skulle gå hem sen och min karl kom och mötte mig på vägen. Andreas var hemma hos barnen under tiden så ni inte tror att de var helt ensamma ;-) Jag hade tydligen skickat några helt oläsbara sms till min älskling igår kväll och när han visade mig dom idag så fick jag mig ett gott skratt haha, minns inte ens vad det var jag ville i sms.en.

 

Mår förvånandsvärt bra idag, inte alls så trött som jag trodde jag skulle vara. Inte ett dugg bakis heller. En mycket trevlig kväll som jag hoppas blir av snart igen :-)


Lämna ett avtryck
Postat av: kaffehörnan

Ha ha halloj snggo där

Vad härligt du hade det trevligt

Du kan ej skicka mess när du ej är klar, du e bara för härlig

Tack desamma till dig

Skönt du ej är dagen efter

kram

2010-11-28 @ 16:58:59
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0