En update om vad som skett och sker.

Jag ska egentligen vara på praktiken nu, men igår efter två timmar så skickade de hem mig igen då jag mådde illa och svettades. Kändes hel skumt så de sa åt mig att stanna hemma till torsdag. Mår lite bättre nu. Känner mig fortfarande "skum" i kroppen, svårt att sätta fingret på exakt vad det är. Gårdagen bjöd alltså på en väldans massa vila, men ändå känner jag mig helt slut.

I lördags var det dags för veckans vägning och resultatet överraskade mig glatt. Hade gått ner 1,7kg :-) Totalt: 4,4kg det går sakta men säkert åt rätt håll och då har jag faktiskt inte kommit igång med träningen än eftersom jag är alldeles för trött efter praktiken. Många promenader har det heller inte blivit då det är så nedrans kallt ute + att jag som sagt känner mig trött för jämnan. Jag vet ju att om jag bara får arslet ur vagnen så kommer det kännas mycket bättre! Det kommer, det kommer... och ja, jag får skämmas nu!

Jaha, vad har hänt mer? Jo, varit på praktiken som sagt, snackat lite med Chris och grabbarna från England. De ger mig alltid ett gott skratt och mycket beröm för min engelska hehe. Chris har nu lärt sig räkna till 20 på svenska också och en del andra ord, riktigt duktig måste jag säga ;-)

Idag då, ja idag är barnen på dagis en sväng, men ska hämta dom vid 13 för sen bär det av till BVC med barnen. Ska kolla synen på Izabella igen då hon inte riktigt ville vara med på det sist och så ska vi kolla Alvars tal, men jag tycker det har blivit mycket bättre nu och man förstår nästan allt han säger, så det ska nog inte vara några problem :-)

Hoppas ni alla får en bra dag!

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Usch då, hoppas inte att det är något allvarligt. Kan det vara kosten det beror på, att du exempelvis har järnbrist? Hoppas att du blir bra snart, att det är övergående och bara något tillfälligt.



SV: jepp, smarta skåp, jag gillar dem. Försökte få ut gubben till IKEA igår, men han vägrade, hahaha.

2010-11-22 @ 09:59:53
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: evve

fin blogg ! :D

2010-11-22 @ 12:04:49
URL: http://onlyyevvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0