Fredag.

Det är fredag gott folk och jag funderar lite på vad man ska hitta på idag. Syster vill att vi ska komma och hälsa på henne, men jag vet inte om vi ska åka dit. Vi får se helt enkelt. Vad har ni för planer idag?

Igår snackade jag lite med ett par amerikanare. De är från New York och jag måste säga att jag gillar deras dialekt. Fast inget slår Texas och deras dialekt, så himla skön haha. Har även försökt lära Chris och Tony några svenska ord och jag måste ju säga att de är väldigt duktiga. De kan säga "Tack för maten" och "Vad gör du?" väldigt bra nu! Duktiga engelsmän ;-) Jupp, extra jobbar som svenska lärare under kvällarna via xboxet haha. Skämt å sido..

Nä, nu kan jag inte sitta här mer, måste göra ordning mig lite så vi kan gå ut och leka av oss lite sen. Som sagt, får se vad denna fredag har att bjuda på.

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Ska iväg och simma snart, får se om jag tar med mig Z dit.



Tack förresten.

2010-11-05 @ 10:45:49
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: rock n roll mamma

haha..texas är såå skön i dialekt

idag ska vi kanske till ett annat lekland. det är ett som öppnat i veckan..men inget annat som jag vet..är så trött idag=)

2010-11-05 @ 11:32:17
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: Anniepie

Okej nää, det kanske du inte har, men då tycker jag absolut att du ska ha en iaf! :D Jo, vi kör oxå på vanliga i granen men kanske köper läppstiftet och hänger i sen! :P jag har jobbat lite och sen har jag typ räddat en uggla idag! haha Kram!

2010-11-05 @ 17:26:06
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0