I know..


Igår hade vi en lugn lördag. Jag och Alvar tog en tripp ner till stan och inhandlade lite fler pärlor och när vi kom hem igen så pysslade vi med pårlplattor ett bra tag. Resultatet ser ni på bilden. Det är en aktivitet som Izabella gillar och då är hon lugn och väldigt koncentrerad. Alvar är dock inte så intresserad, men han lekte med sina lastbilar på golvet bredvid oss i stället.

När barnen väl hade somnat så snackade vi lite med Chris och Tony. De är väldigt sugna på att komma till Sverige och hälsa på. De frågade lite om Sverige, hur det var att bo här och så. När jag förklarade vad jag tyckte om Sverige så blev det grymt sugna på att komma hit. Jag som inte sa något särskilt haha. Däremot kan jag säga att jag INTE skulle vilja bo i England. Inte efter att ha hört deras beskrivning om landet ;-)

Har tvättat hela förmiddagen, men nu blir det att gå ut och leka av oss en stund, så barnen inte river hela lägenheten ;-) Vad gör ni en söndag som denna?

Lämna ett avtryck
Postat av: matilda

sv: hihi jadå:)

hur har din helg varit?=)

2010-11-07 @ 13:14:40
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/
Postat av: rock n roll mamma

england verkar grått och regigt! australien har sol o värme och fin natur! då kan vi leka gnuar heeela dagen!

2010-11-07 @ 20:14:39
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0