Jobbiga nätter.

Idag och i morgon är jag ledig och det är otroligt skönt ska jag tala om för er. Det har inte blivit något bloggande på hela dagen igår och det beror på att jag i tisdags inte var hemma förrän strax efter 22 och när jag hade fixat och gjort mig klar för sängen var klockan 23.00 så då var det bara att sova direkt, dock blev jag väckt av barnen ett par gånger under natten och sedan upp klockan fem igen för att vara på praktiken 06.45 slutade 15.30 igår och var helt död när jag kom hem. Somnade en timma men var lika trött för det.

Praktiken har dock gått bra, det har varit två lugna dagar och om jag fick bestämma hade jag hellre jobbat kväll varje gång, så mycket skönare det är då.

Natten till idag har dock varit väldigt jobbig då Alvar har legat bredvid mig och bökat omkring, sparkat mig i ryggen ett antal gånger så jag har ont som fan i den nu. Gick in med Alvar till hans egen säng men han kom tillbaka lika fort igen. Vet inte vad man ska göra åt det? Störande att jämt vara trött och aldrig få sova ut.

Idag är barnen lediga från dagis också, vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Karln och Izabella ska en sväng till Linköping sen och fixa någonting, vad det nu var och i eftermiddag ska jag tvätta, men annars har vi inga planer för dagen.

Vad ska ni hitta på idag?

Lämna ett avtryck
Postat av: Celine

Jag har startat Månadens blogg på bloggen och det hade varit jättekul om du ville vara med ^^ Det är bara att skriva "jag är med" i vilket inlägg du vill :)

2010-11-18 @ 10:22:45
URL: http://celinelf.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

Ojdå, här märks det att du är störd av sömnbristen :/ Svär och har dig, usch vad trist :/ Jag vet ju hur det är, så jag förstår att det är jobbigt. Skönt att praktiken har gått bra i alla fall :-) Hoppas att ungarna sover nästkommande natt! Kram

2010-11-18 @ 10:57:04
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0