Kallt och mörkt.

Jag gick upp klockan fem i morse, kände mig mer död än levande. Kallt, mörkt och väldigt trist. Förkylningen vill inte ge med sig och till råga på allt har jag fått ont i öronen. Jag vill helst inte sjukskriva mig första veckan på praktiken, så när ni läser detta är jag redan där. Får se vad min handledare säger angående mitt tillstånd, men ska försöka stå ut hela dagen. Slutar 14.30 och då blir det hem till mina underbara älsklingar. Pussas, kramas och mysa. Ska försöka vila lite också. Tur man börjar 13 på torsdag så jag kan ta en liten sovmorgon :-) Hoppas ni alla mår bra och får en bra dag! Jag skriver mer när jag kommer hem sen.

Lämna ett avtryck
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

ha en finfin dag :)

2010-11-10 @ 11:10:03
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

Vilken söt blogg :)

Hoppas att du får en fin dag! :)

2010-11-10 @ 11:14:16
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vart har du praktiken?

2010-11-10 @ 18:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0