Lördag.

Jaha då var det lördag ja. Alvar ska till min mamma vid 11-tiden, de ska åka och hälsa på min mormor och den här gången kände jag att det var Alvars tur att få följa med. Vi skulle egentligen ha åkt till stockholm, men så blir det inte, utan vi ska ta en liten shoppingrunda på stan i stället. Izabella kommer vara med oss. Tror hon tycker om att få både mammas och pappas uppmärksamhet alldeles för sig själv och slippa dela den med lillebror ;-)

Ska även försöka fixa ordning lite här hemma och få upp lite julpynt. Har inte börjat än, medan andra i husen runt omkring har haft sina adventstjärnor uppe i fönstrena i en veckas tid :s

Om jag mår bättre? Nja, inte direkt, men ska försöka att vara lite mer positiv nu och se framåt. Är fortfarande depp, men ja.. dagarna rullar ju på ändå så varför inte försöka göra något bra av dom?

Snackade lite med Chris igår på msn. Han är för rolig och får mig alltid att skratta.. speciellt när han försöker skriva på svenska och inte en bokstav blir rätt haha. Inte så lätt alla gånger.

Nej, nu ska vi fixa frukost och göra ordning oss lite för dagen. Vad ska ni göra idag? Hoppas ni får en bra dag!

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0